KOORDYNATOR SERWISU (Ślęza/k. Bielan Wrocławskich)

KOGO POSZUKUJEMY 

KOORDYNATOR SERWISU

MIEJSCE PRACY 

Oddział: Ślęza /k. Bielan Wrocławskich (woj. dolnośląskie)

KIM JESTEŚMY

Spółka MECALAC Polska należy do międzynarodowej GRUPY MECALAC, będącej uznanym na całym świecie liderem, w projektowaniu, produkcji i dystrybucji miejskiego sprzętu budowlanego. Innowacje wdrażane przez grupę są regularnie nagradzane międzynarodowymi nagrodami m.in. za design, optymalizację bezpieczeństwa, wydajność i poszanowanie środowiska. W chwili obecnej GRUPA MECALAC to 5 fabryk produkcyjnych, 9 spółek handlowych i sieć ponad 220 niezależnych dystrybutorów na całym świecie. W asortymencie grupy jest już 5 kategorii produktowych, na którą składa się 59 modeli maszyn, w tym: koparki, koparko-ładowarki, ładowarki, wozidła budowalne i walce.

MECALAC POLSKA to jedna z 9 spółek międzynarodowej grupy, która od 2012 roku rozwija swoją wewnętrzną sieć sprzedażowo-serwisową na rynku krajowym. Swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę i stale pracuje nad rozwojem nowych punktów oddziałów i wewnętrznej sieci dilerskiej.

CO ROBIMY

Sprzedaż nowych i używanych maszyn budowlanych klasy premium / SERWIS STACJONARNY I MOBILNY / zaopatrzenie w oryginalne części zamienne.

DO JAKICH ZADAŃ:

  • Organizowanie i koordynowanie pracy pracowników serwisu stacjonarnego i mobilnego w oddziale MECALAC Polska w Ślęzy (planowanie, zlecanie, egzekwowanie i kontrola wykonania zadań stosownie do potrzeb zgłaszanych przez klientów, uzgodnionych zakresów prac, jak i wiążących harmonogramów)
  • Opracowywanie obmiarów robót, zestawień materiałów, części zamiennych, ilości roboczogodzin, itp. kosztów, stanowiących podstawę ofertowania i fakturowania sprzedawanych usług serwisowych.
  • Ofertowanie i ustalanie zakresów napraw z klientem
  • Kontrola realizacji zleceń zgodnie z oferowanym zakresem
  • Aktywne budowanie i podtrzymywanie relacji serwisowych z klientami MECALACPolska
  • Współpraca w zakresie inicjowania i wdrażania działań promocyjno-marketingowych , zmierzająca do intensyfikacji sprzedaży usług serwisowych MECALAC Polska oraz części zamiennych
  • Stała współpraca z pozostałymi punktami serwisowymi na terenie Polski
  • Współpraca z Działem Handlowym w zakresie przygotowania i dostawy sprzedawanych maszyn
  • Raportowanie realizowanych zadań do Managera Serwisu

CZEGO POTRZEBUJEMY:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisowym minimum 4 lata.
  • Umiejętność planowania zadań dla zespołu, umiejętność egzekwowania poleceń
  • Praktyczne doświadczenie w serwisie maszyn budowlanych lub samochodów (lub temu podobnych) – znajomość podstawowych zagadnień z zakresu mechaniki, hydrauliki siłowej, elektryki.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (ofertowanie, ustalanie zakresu wykonywanych usług, negocjacja cen)
  • Dobra organizacja pracy i konsekwencja
  • Determinacja – nastawienie na realizację celu
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Dobre zdolności interpersonalne i kultura osobista
  • Samodzielność i odpowiedzialność za własne decyzje
  • Prawo jazdy kat. B
  • Energia i, inicjatywa w działaniu
  • Sumienność, rzetelność, uczciwość
  • Dobry stan zdrowia
  • Niekaralność
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

CO DAJEMY W ZAMIAN:

  • Pełna umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia
  • Cykliczne szkolenia specjalistyczne
  • Nowoczesne wyposażenie i narzędzia pracy
  • Bardzo dobre warunki socjalne
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Dynamiczne rozwijające się środowisko pracy
  • Liczne wyzwania wynikające ze strategii firmy

 

KONTAKT

Aplikacje proszę przesyłać na adres: mtrela@mecalac.com

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.