KOORDYNATOR SERWISU MASZYN BUDOWLANYCH (Ślęza/k. Bielan Wrocławskich)
KOGO POSZUKUJEMY
KOORDYNATOR SERWISU
MIEJSCE PRACY
Oddział: Ślęza /k. Bielan Wrocławskich (woj. dolnośląskie)
KIM JESTEŚMY
Spółka MECALAC Polska należy do międzynarodowej GRUPY MECALAC, będącej uznanym na całym świecie liderem, w projektowaniu, produkcji i dystrybucji miejskiego sprzętu budowlanego. Innowacje wdrażane przez grupę są regularnie nagradzane międzynarodowymi nagrodami m.in. za design, optymalizację bezpieczeństwa, wydajność i poszanowanie środowiska. W chwili obecnej GRUPA MECALAC to 5 fabryk produkcyjnych, 9 spółek handlowych i sieć ponad 220 niezależnych dystrybutorów na całym świecie. W asortymencie grupy jest już 5 kategorii produktowych, na którą składa się 59 modeli maszyn, w tym: koparki, koparko-ładowarki, ładowarki, wozidła budowalne i walce.
MECALAC POLSKA to jedna z 9 spółek międzynarodowej grupy, która od 2012 roku rozwija swoją wewnętrzną sieć sprzedażowo-serwisową na rynku krajowym. Swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę i stale pracuje nad rozwojem nowych punktów oddziałów i wewnętrznej sieci dilerskiej.
CO ROBIMY
Sprzedaż nowych i używanych maszyn budowlanych klasy premium / SERWIS STACJONARNY I MOBILNY / zaopatrzenie w oryginalne części zamienne.
DO JAKICH ZADAŃ:
- Organizowanie i koordynowanie pracy pracowników serwisu stacjonarnego i mobilnego w oddziale MECALAC Polska w Ślęzy (planowanie, zlecanie, egzekwowanie i kontrola wykonania zadań stosownie do potrzeb zgłaszanych przez klientów, uzgodnionych zakresów prac, jak i wiążących harmonogramów)
- Opracowywanie obmiarów robót, zestawień materiałów, części zamiennych, ilości roboczogodzin, itp. kosztów, stanowiących podstawę ofertowania i fakturowania sprzedawanych usług serwisowych.
- Ofertowanie i ustalanie zakresów napraw z klientem
- Kontrola realizacji zleceń zgodnie z oferowanym zakresem
- Aktywne budowanie i podtrzymywanie relacji serwisowych z klientami MECALAC Polska
- Stała współpraca z pozostałymi punktami serwisowymi na terenie Polski
- Współpraca z Działem Handlowym w zakresie przygotowania i dostawy sprzedawanych maszyn
- Raportowanie realizowanych zadań do Managera Serwisu
CZEGO POTRZEBUJEMY:
- Umiejętność kierowania zespołem serwisowym poparta minimum dwuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku
- Umiejętność planowania zadań dla zespołu i egzekwowania poleceń
- Praktyczne doświadczenie w serwisie maszyn budowlanych lub samochodów (lub temu podobnych) – znajomość podstawowych zagadnień z zakresu mechaniki, hydrauliki siłowej, elektryki.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (ofertowanie, ustalanie zakresu wykonywanych usług, negocjacja cen)
- Dobra organizacja pracy i konsekwencja
- Nastawienie na efekt
- Umiejętność pracy pod presją
- Zdolności interpersonalne i kultura osobista
- Samodzielność i odpowiedzialność za własne decyzje
- Prawo jazdy kat. B
- Dobry stan zdrowia
- Niekaralność
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
CO DAJEMY W ZAMIAN:
- Pełna umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia
- Cykliczne szkolenia specjalistyczne
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Karta Multisport / bilety do kina
- Dynamiczne rozwijające się środowisko pracy
- Liczne wyzwania wynikające ze strategii firmy
KONTAKT
Aplikacje proszę przesyłać na adres: [email protected]
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.